arg arg arg

Åkte ut till Tyresö till morbror och käkade lunch. Sigge fick problem med nå diabetestjafs och behövde åka till sjukhuset, litte jobbigt. Just det, jag åt lax idag. Förlåt vegetarianismen, är vi coolio? Jag åt i alla fall inte lammkött.



wow shit kolla en djup estetiskt bild!! har lärt mig att Monokrom är svart-vit.

Tänker aldrig börja redigera mina bilder.

En sak jag undrar, är varför min blogg inte har slagit igenom. Än. Kan bero på att jag bara skriver saker jag och min närmsta bekantskapskrets finner intressant? Hmm. Vad vill ni ha? Vad fan kräver ni av mig? Roliga länkar? Mer bilder? SVARA FÖR FAN. Blir ungefär så här arg:

kolla där, en kille som är less på sin familj och bara vill hem.
Tackar återigen den som har det öppna nätverket "ZyXEL", utan dig skulle inget av det här vara möjligt.

Kommentarer
Postat av: vickan

av ZyXEL snåla jag med av när jag var i sthlm -:p coolt

2010-04-04 @ 23:17:39
URL: http://stoltnorrlaning.blogg.se/
Postat av: ZiZeN

Jag diggar argbilden skarpt! Och den djupt estetiska bilden! Poetisk_gurra_95_L00L.

2010-04-05 @ 09:25:16
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0