Brownies på Blocket

Nej, jag lyssnar inte på Mikael Wiehe seriöst ja lovar.

Idag bakade jag brownies. Det var gött, fotade dock inget för att...jag orka inte. Sen skar jag dom, la skiten i en låda och ställde in i frysen för att inte min familj skulle äta upp allt. Någon hittade dom. Jag ställde dom under glassen för att ingen skulle hitta men ändå, så sökte min mor eller syster upp lådan. Jävla spårhundar.
Fast det är något jag kommer sakna, när Ankan och Zinkan flyttar till Sthlm. Att när man bakat något och inte få ha det i fred. Åh vad jag älskar mina systrar.

Just det, jag kollar ibland på blocket om någon har lagt ut en köpesannons på en mobil som jag kan sälja/pressa/lura på någon stackars människa. Idag var det Anita Karlssons tur. Dåligt för Anita, bra för mig.
Nu en gång för alla, vad är grejen med att folk från blocket inte kan stava eller dela upp i meningar? Och varför har dom inte någon social kompetens överhuvudtaget? Och varför skickar dom fem mail på fyra minuter och säger "vad är det för färg på den är den vikbar jag vill verkligen verkligen verkligen köpa denna telefon hör av dig igen"? Jag hör en liten röst i mitt huvud, som är så jäääääävla peppad på att köpa en telefon och som knappt kan bärga sig över att få ett mail tillbaka.
Snälla Anita Karlsson, chilla lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I frysen?! Visste inte det. Du äger på bakning, Gurr! Supergött!

2010-04-14 @ 11:42:33
Postat av: lotta

varför är alla dina ord i rubrikerna skrivna med stor bokstav i början?

2010-04-14 @ 15:44:10
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: elin.

Jag fattade inte ett skit med anita. Ska du eller hon köpa? D:

2010-04-14 @ 19:55:12
URL: http://elihs.blogg.se/
Postat av: pandasoppa

jag älskar dig med min baby boo och jag tar hem muffins ju så vi är even

2010-04-16 @ 23:07:05
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0