Ett inlägg med text

Imorgon ska jag praoa på Schmäck. Jag vet inte vad jag ska göra där alls. Har lite ångest att jag ska krossa typ en tallrik eller att min handledare blir sur på mig för att jag inte gör något vettigt. Aja det blir bra.

Hade min ipod kopplad till datorn som stod bredvid sängen, ipoden låg i sängen. Jag lägger mig i sängen utan att tänka och vips så ramlar min dator ner på golvet, får ett antal repor på den och en bula som jag desperat försökt trycka tillbaka. RÖÖÖÖÖÖV. OBS tänk er att jag låter som Maria Montazami när ni läser det. Blir mycket roligare!

Min hals har börjat röva sig och göra ont. Tänker fan inte bli sjuk nu. Vad gott det skulle vara med en glass.


Kommentarer
Postat av: nomie rapace

men det är ju så jävla fucking sant

2010-04-25 @ 21:00:04
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ett sånt språk

2010-04-26 @ 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0