Fucking förbannat inlägg

Idag har det varit en dag som inte alls är har varit min dag. Vaknade för tidigt, 07.07, dushade och hämtade USBminnet hos pappa, la över bilderna som från teknikåttan plus några andra random assnygga, gick på lästiden av någon anledning. Gav bilderna till Arja som skulle ge dom direkt till Sanjay och jag tänkte "Hahaha snart kommer Grubbe få se mig äta"!!!! Blev lite lyckligare.
Hade utvecklingssamtal. Det drygaste jag gjort på en vecka typ. Kerstin drygade lite, brydde sig för mycket, jag svor och pappa satt och mumlade något om matte. Orkar inte satsa, kommer sänka mig i allt och orkar inte.
Det stod att det var "Elevernas favoritmat???" på skärmen, dvs pizza och tänkte att "FAAAAAN vad nice nu kan jag i alla fall svulla lite!", men inte då. Det var fucking ris och nå bönor/färs/fucking lam mat. Jävla.
Sen på idrotten skulle jag stå på huvet, då knäcktes min nacke till och nu kan inte jag vrida huvudet åt vänster. Det gör ont fucking hela tiden. Fucking fuck fuck.
SUMMERING AV MIN DAG: Den fucking sög.

Kommentarer
Postat av: emmycool

bara för att jag gillar att retas. min dag var fucking bäst. munkar och världens härligaste hål. kan inte bli mycket bättre.

2010-04-23 @ 17:42:09
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0