Hur jag tänker utnyttja läget

Arja bad mig att ta med bilder från dagen till skolan på ett USB-minne. För att hon vill göra ett bildspel i korridoren i skolan. Citat "Ta dom bilderna du tycker är fina". Faaaaan vad jag tänker utnyttja det här!! Kan alltså i princip ta vilka bilder jag vill, blanda in dom med dom andra bilderna och så måste min skola se på dom! Eller ja, då utgår jag i från att hon bara tänker skumma igenom bilderna och tänka, "Den där Gustaf kan minsann fotografera!" och vips så visas kanske den här bilden!

Bilder där Gustaf äter - snart på en datorskärm nära dig! (Om du går på Grubbe)

Kommentarer
Postat av: emmycool

det ser jag fram emot!



sv: hehe. känns drygt att ge upp allt hårt arbete nu. vad valde du istället? första halvåret var inte heller roligt och vips så har franska blivit mitt hatobjekt.

2010-04-23 @ 17:09:32
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

sv: hahaa, nej jag gör som jack och rose... väntar tills en livbåt kommer och räddar mig.

vårat schema suger dase. kvart över tre varenda dag. ni kan inte ha det värre?

2010-04-23 @ 17:49:11
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

hmm... du får väl äta upp dig lite så du blir fet och inte dör, misstaget jack gjorde. jag har extremt grå ögonen, så det blir nog inget problem.

40-45 minuter. yeeeah.

2010-04-23 @ 18:34:06
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0