I fucking love Schmäck

Fick jag gifta mig med ett cafè, vilket som helst i hela världen, så skulle det vara Schmäck. Det är så fruktansvärt mysigt att praoa där! Hela atmosfären är bara mysig! Mysiga människor och faktist en rätt mysig chef! Jag står och typ moppar golvet med ett leende på läpparna och är allmänt lycklig att få vara där.
Idag fick jag göra typ samma saker som igår, och bära in varor. Förbereder mig för beach 2010 genom att springa upp och ner för en trapp med konservburkar och läsk.
Krossade endast ett fat och en kopp. Mitt på golvet. Bland massa folk. Inte ens roligt, kan jag sluta tappa saker? Skyller på att jag inte hade käkat något sen frukost. Det var så mycket folk där vid lunch så jag åt lunch halv två.
KOM DIT I MORGON TACK

Kommentarer
Postat av: emmycool

fan vad nice med schmäck! hur fick du prao där egentligen, det fick inte min syrra och hon går tredje på gymnasiet. jag ska lätt flytta till göteborg och öppna café fan vad GÖTT" kom och fika då.

2010-04-27 @ 17:35:57
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

nej vad värt! då får du fixa prao till mig där när jag behöver det!! hahah (snyltemmy)



självklart, om jag inte är luspank. du kan kalla det typ för maria montazami=cool, gustaf=coolare, emmy=coolast. eller något i den stilen. gillar orden emmy och cool. varför inte emmycool? hahha



2010-04-27 @ 19:01:34
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0