I thought she said maple leaves

Var på Media Markt med min möjligtvis uvecklingsstörda vän


Slutresultat: Nio läsk var. Gödans.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nytt inlägg fast i samma. Orkar inte göra massa nya bara.


Såg fem avsnitt av Svenska Hollywoodfruar med några random tjejer jag hittade.


Random tjej som gillar att ha mat på sin mage. Och i.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag och Nomi Rapace var kyrkvärdar. Nora var mest peppad/ivrig/lycklig. Jag tog det mer lugnt.

Jag och Ingeborg blir bara tightare ju mer vi jobbar tillsammans. OBS skämt gillar inte henne

Glad över att få chansen att vara kyrkvärd.

SNYGGA

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åkte hem till Nora och fikade. Anti-kropp är med på bilden.





Kommentarer
Postat av: nomie rapace

allt var bra med inlägget förutom att jag är tjock och ful .

2010-04-25 @ 20:08:45
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: Alfred

1 Jag är inte utvecklingstörd!!!

3 Hur kan man annat än älska Ingeborg?

4 Jag tror inte jag kan beskriva min avundsjuka.

Till Nora: Gå rakare gubbe!

2010-04-25 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0