Ja, ett till inlägg där jag hyllar Schmäck

Jag vet inte vad jag ska göra, kan jag sluta skolan och börja jobba på Schmäck? Fasan vad det skulle äga. Trivs så fruktansvärt bra. Stannade kvar en och en halv timme efter att jag hade slutat idag och bakade. Fucking ägde.

Men shit, här står ju jag och rullar bestick.

Min mamma sa att hon funderade på att köpa en iPhone nyss. Jag är ju inte den som är sen att kolla på Blocket efter Appleprodukter, och konstaterade att det finns billiga iPhones. Ska jag lägga mina sista sparade pengar på en? Eller så kan någon köpa en till mig? Typ min pappa? Snälla? Eller ska jag skärpa mig?

OBS har i min jakt på ny musik glömt bort det jag lyssnat på förut, typ Navid Modiri och Gudarna. Så jäääääääävla bra!! Har du inte hört dom, GÖRE BA!! Finns på Spotify.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Deep Purple, Aerosmith, Magic Slim, AC/DC, Led Zeppelin, Rainbow, m.fl. äger!!!!!!!

2010-04-30 @ 11:32:45
Postat av: emmycool

sv: hahah, varsågood! vad skall gustaf göra ikväll då?

2010-04-30 @ 16:36:41
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0