Ronald McDonald Klubb

Idag har jag skaffat trillingar gånger två. Det är var donken tror. Tre stycken hos mamma och tre hos pappa. Alla fyller år den 30 maj. Förväntar mig alltså sex Happy Meals-checkar om några dagar. Jag vet inte varför, men jag tycker det är så jävla festligt att få saker gratis. Speciellt av McDonalds. Funderar också på varför jag vill ha Happy Meals när jag inte äter kött. Kan sälja dom för...en femma. Någon som vill ha?

Funderar också på att göra en spotifylista med bra musik, så that you all slipper lyssna på den skitmusiken ni lyssnar på nu. Ska göra det. Sen.

Let's see what's in the news today. Björklöven har gått i konkurs. Ägda jävlar. Fast i och för sig, den enda hockeymatch jag varit på var när dom spelade. Och förlorade. Losers. Haha det var roligt, stod bredvid en mummelgubbe som pratade om att dom hade för lite powerplay. Jag mumlade, höll med och sa att dom skulle spela med offensivt. Han mumlade någon medhållande. Skakade också hand med en kille som tyckte att jag och Alfred var duktiga på att heja/skrika.
Summa summarum, björklöven får skylla sig själva, om dom förlorar är det väl klart som fan att dom går i konkurs.

Var ute och gick för ett tag sen. I typ...jag vet inte, ett colplayalbum. Ska sluta räkna tid i låtar. Sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0