Syskonen!

HÄR är en serie med dom roligaste människorna i hela landet Sverige. Se allt, det är golden comedy.

Kom nyss hem från klättringen efter att ha tränat satan med Saku, så jääääävla rolig person! Han är finlandsvensk och pratar så himla roligt. Dock lite svårt att koncentrera sig när han skriker "FORTSÄTTA!!". Asskön!
Har hursomhelst seriösa problem med att lyfta mina armar högre än någonting alls. Lite jobbigt fast skönt.

Jag hade tänkt se Arga Snickaren idag (OBS grymt program), men eftersom jag kom hem typ 20 i nio kan jag inte komma in i drygt halva programmet. Därför måste jag se det på internet istället. Med andra ord, det kommer bli en sen kväll.
Nu ser jag Anna Anka söker assistent. För jävla smalt koncept. Och tråkigt. Kommer aldrig slå igenom.
Ett program jag skulle se på, är Maria Montazami söker assistent. DET mina vänner skulle fan vara något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0