Tre tekniska saker jag stör mig på

Har hittills kommit på tre saker:

-När min eltandborste börjar få slut på batteri, så börjar den larma (alltså som en tyst brandvarnare) och blinka rött. Sjukt jävla drygt. Undrar om man kan använda det som en brandvarnare? Eller billarm? En fråga vi aldrig kommer få svar på. Eller jo. Svaret är nej.

-När jag drar ut min mobilladdare så står det "Dra även ut laddaren från vägguttaget för att spara energi". Fuck you Sony Ericsson och erat desperata försök att minska klimatförändringen, hitta på något bättre jävla pajaser.

-När min dator blir alldeles för varm och jag inte kan ha den i knät för det bränner sönder. Och när den är alldeles för kall att ha i knät. Löser bägge problemen med att skaffa sovshorts. Smart.

JAKTEN PÅ LIKNANDE I-LANDSPROBLEM FORTSÄTTER!!!!

A juste kom på ett till, när det står att datorbatteriet är laddat till 99% men inte vill ladda upp sig helt så man måste dra ur laddaren, låta den kommer ner på 95% för att sen låta det laddas helt. Asdrygt. Tänker inte ändra rubriken från tre till fyra. Ägda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0