Apropå stora djur som blir små

Tänk att ha en noshörning, fast den är så liten så den ryms i handen. Inte som ett marsvin, utan att den är exakt som en stor noshörning fast i miniatyr. Fungerar nog med vilken djungeldjur som helst, men just en noshörning, det skulle fan vara något. Alla kan ha en noshörning hemma, även dom med pälsallergi då noshörningen inte fäller hår. Jag skulle ta med min noshörning överallt. Man kan lägga den i sin ficka, det är ju som att resa första klass för den. Den skulle få vara i mitt skåp när jag är i skolan, där skulle jag lagt lite halm för den att ligga och sova på. Den äter bara färskt gräs, så jag skulle få ta med sallad från matsalen. Jag skulle aldrig vara ensam mer.
Bonsai-noshörningen, människans bästa vän.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

du är bedårande gullet. hahaha jag höll på att skriva att ajg vill ha en miniatyr-boaorm men va fan det är ju ba att ta en vanlig majsorm stupid

2010-08-30 @ 12:02:17
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0