Bästa sändningstid: Klockan två på natten

Varför sänder dom båda Knight Rider och MacGyver SAMTIDIGT på natten?!

Varför tvingar dom mig att välja mellan 80-talets FINASTE pärlor?

Varför har dom reklampauser på natten? TV6 borde BETALA mig för att jag ska se på Knight Rider.

Hur fan kan en bil prata? Det är ju inte normalt någonstans.

Varför har David Hasselhoff så fåniga kläder?

Hur blev MacGyver så smart?

Varför sänder alla kanaler något utom SVT2? Vänta så ska vi se vad SVT2 har att erbjuda. Nej men kolla, en klocka. Nu spelar den musik. Klassisk såklart, det är ju SVT2. Nej, den som kollar på det här om natten måste ju vara dum i huvet. Nu tystnade musiken och det började det pipa. Nu börjar "Våren". Jag byter kanal.

Haha en i MacGyver heter Alexander Dumas, OBS inget skämt. Han heter Dumas. Dumas dumas.

Kommentarer
Postat av: Alfred

Dumas var han som skrev de tre musketörerna ceppo.

2010-08-18 @ 09:12:24
Postat av: Lars

Varför inte bedriva en officiel TV-kritikblogg?

2010-08-18 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0