Här är det bästa


Chillat med världens bästa idag! Cis var på synundersökning. Jag hade lämnat in ett minneskort på "reparation" hos Telia i april, det hade jag inte fått tillbaka så jag gick det för att kolla vad som hade hänt. Det slutade med att jag fick ett nytt minneskort och en check på 300 spänn för att dom hade drygat. Värt.
Köpte först glass och sen stripesmeny med Nora och åt det i parken, satt alldeles utmärkt. Cis åt luft. Något random  asdrygt folk stirrade på oss. Om ni läser det här så... ska ni ha spö.
Åkte tillbaka till Nora, chillade där och åkte sen till Cis. Ba mös där ett tag och sen cyklade jag hem ensam på tretton minuter. Har ont i halsen. Ska sova. Snart. När mamma slutar skrika att jag ska vara tyst och stänga av ett icket existerande ljud. Då ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0