Jag erkänner det är sant, min enda liebe är Deutschland

Jag kom just hem från Sjöbris där jag åt middag med min fader, faktiskt sjukt god vegetarisk mat men jag hade ingen matlust. Kan bero på att jag småätit hela dagen.
Har burit över ljudanläggningen från pappa till mamma, återstår bara att köpa lite sladdar och sen koppla in. Och köpa en Wifi-mottagare till TV:n. Mumma. Appropå tekniknörderier så har jag bokat en iPhone 4 idag, får en när nästa leverans kommer.
Kvällen spenderas med att titta på Pimp My Ride, fast utan X-Zibbit är det ju bara hur lamt som helst. Egentligen, det är ett rätt lamt koncept hela grejen. Vi tar en bil, byter ut exakt allt förutom underredet och säger att det är samma bil. Sjuka grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0