Jag saknar min gamla lägenhet!!




Chillade lite med Nora/Nårah/Noraka/Nhora eller ja, whatever you want to call her. Jag gjorde en chokladfudgekaka, blev helt ok. Ber dock om ursäkt för en högst oacceptabla bilden. Såg på Top Model och sjöng ABBA samt andra högst opassande grejer för en man som mig själv. Nu lyssnar jag på Oskar Linnros. Hur gör jag det bästa av den här situationen? Köper snus? Går och gymmar? Slår ner någon/något? Får se.
Just det, var på tårtkalas på backenskolan också! Massa gamla lärare som inte ens känner igen en. Pajser hela bunten.
Fyndade också en kavaj av Noras syrras kille som numera bor i Stockholm. Tack för den Hockey-Danne!

Kommentarer
Postat av: emmycool

det känns som om jag börjar dyka upp allt mer regelbundet i din blogg, fast jag vet inte om jag gillar det.

2010-08-23 @ 22:07:51
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0