Kolla icke fungerande matvanor

Igår åt jag ingen middag, för att jag sov istället. Har typ inte ätit en ordentlig måltid sen jag var på Norrbyskär. Helt enkelt för lat för att göra mat. Snart ser jag ut så här:

Det ser ut att säga "FÖÖÖÖÖD MIIIIGGG". Nej jag skojja, anorexia är ett allvarligt problem som man inte ska skämta om. eeeeeelleeeeer?!

Vad har annars hänt? Jag har fixat mitt nya rum så det är asbra, är fortfarande förkyld som satan själv och eeeeee... jag vet inte.
Min iPod är fortfarande borta, = handikappad Gustaf. Om jag inte hittat den innan skolan börjar köper ajg en iPhone 4. Det skulle sitta jäääävligt gött, men jag venne om det är värt 7000 spänn. Får se. Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe fy

2010-08-01 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0