Kolla text

Jag har glömt min kamera och mina nycklar i glasskiosken, känns sådär värt. Har massa bilder att ladda upp, dom kommer sen.
Idag vaknade jag med Sally, Wille, Elin och Moa, käkade frukost och drog till Länkebo med mor min och alfreds familj. Sen åkte vi hem och jag jobbade i knappt fem timmar, åt typ bara änglaglass och inget mer. Brände mig på våffeljärnet. Så roligt har jag på jobbet.
Skulle se Sex and the city 2 med Flizan, Cissi, Elina, Alfa och Lasp men det ändrades fort till Inception som i sin tur ändrades till Beck. Ganska bra! Nu ska jag sova i min egna säng för första gången på typ ett år. Kommer äga. Flizan håller mig sällskap! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0