Om man skulle varit en dvärg...

Tänk att vara en av dvärgarna i Fångarna på fortet. Tänk allt man skulle se. Jag skulle inte vilja vara den som behövde leda Anna Books dotter, han behövde säkert bära henne upp för trappen den större delen av vägen. Hon behövde förmodligen ta en en Redbull-paus någonstans där i mitten av trappen (men hon tänker att hon ändå motionerar idag så då behöver hon inte bry sig om att det är samma grej som att dricka rent socker).
Ska sluta vara elak mot tjocka personer. Snart.

En annan grej. jag ska skaffa aktier och försäkra dom högt, då tjänar jag pengar hur som helst. Nu: Hitta ett försäkringsbolag som kan försäkra mina aktier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0