Sörmjöle!


Var i Flizans stuga, åt taacos till middag. Nu har både Flizan och Cissi åkt hem, vad finns då att göra?
Hade tänkt dra till Saxnäs idag men då har pappa fått spelning med sitt hittepåband med Roger Pontare och något annat hittepåband. Hoppas på att få jobba nåt mer istället.

Den här sommaren har lätt varit den bästa i mitt liv hittills. Jag har alltid tyckt det var lite skönt att skolan börjar, att återgå till gamla rutiner och vanor. Nu vill jag bara vara ledig i några år. Inte börja nian. Inte behöva anstränga sig så jävulskt. Och att sen välja gymnasium, det känns så långt bort fast det bara är ett knappt år. Galenskap.

I dag har vi införskaffat en ny tv till huset, Samsung något något. Hur som helst är det sjukt gött. Mitt tekninska liv är snart komplett. En iPhone 4 så är det i hamn. Ska nog på iPhone 4-jakt imorgon.

Nu ska jag sova, har sovit alldeles för konstigt och lite dom senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: nora

snälla ta bort sista bilden

2010-08-10 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0