Ämnen jag sänkt mig i hittils: 1

Alltså tyska. Från VG till G. Vår lärare frågade i princip "Hur fan har du kunnat få VG förra terminen?!". Jag sa att jag hade varit engagerad och gjort bra prov. Hon trodde mig inte.
Hade ju också VG i kemi. Det lär jag inte få behålla någonstans. Kom igen det blir kuuuuuuul!

Vaknade klockan elva idag. Typ det bästa jag gjort på länge. Känns så jävla ovärt att vara i skolan när betygen är satta. Imorgon tänkte jag ta reda på var jag får för betyg i bild. Det blir på riktigt spännande.

Kommentarer
Postat av: linnea

hon satt g på mig också, jag hade mvg förra terminen.. efter lite tjat och övertalande om att det var orättvist att hon sänkte mig två betyg fick jag ett vg ändå! ;)

2010-12-16 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0