Apropå min skolgång

"Du måste plugga med pappa wein wein wein!!"
"Fick du bara G på matteprovet? Fy fan vad dåligt"
"Det känns som att du verkligen måste få koll på tillvaron"
"Mamma säger att du sover på eftermiddagen och är vaken på natten"
"Du måste ta vara på din framtid"

Nu ska jag "få koll på min tillvaro" och bli jätteduktig i skolan så att mina föräldrar blir nöjda med mig :P :P :P :P :P
ps skoja ska inte alls göra det, jag ska gå ut och gå och lyssna på Säkert (just det pappa, jag laddade ned den från ditt iTuneskonto). brb ska dö

Kommentarer
Postat av: sanna ;3

Meh.. det var ju helt awesome att du fick G på matte provet :O

2010-12-06 @ 20:40:11
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: p12a

whine*

2010-12-06 @ 20:50:47
Postat av: Anonym

dom är nöjda med dig

2010-12-06 @ 21:44:39
Postat av: Anonym

fett cool du är som inte bryr dig

2010-12-07 @ 10:40:18
Postat av: pandasoppa

babycake da. det är så olika för mamma och pappa som det är för dig, de förstår inte. jag har blivit helt sepe i huvet av alla krav och det var fan EJ värt det att få asbra betyg i grundskolan för jag mådde ju skit samtidigt. na ah. bättre saker kan man göra.

2010-12-07 @ 12:44:19
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0