Det bästa som hänt sen påslakan med öppningen på kortsidan

Att jag har anmält mig och mina päron på handledarkurs för att ta körkort i januari. Jävligt pepp på det!
(Just det pappa, den 11:e ska vi gå handledarkurs. Skriv upp det någonstans så du ej glömmer.)

Ska också anmäla mig för att ta skoterkort. Funderar på att ta det på Centrala Trafikskolan, mest för att de hade en sådan sjuk vägbeskrivning med en kille som går. Ska ringa till dem imorgon.
(Just det pappa, du lovade en gång att du skulle betala mitt skoterkort. Det hoppas jag att du inte glömt.)

Kommentarer
Postat av: isa

Det förstås, för i 4:an tyckte man ju att man var råball om man svimmade eller stukade foten eller liknande.. inte lika häftigt i högstadiet

2010-12-16 @ 20:16:04
URL: http://isamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0