En enkelbiljett, nordpolen

Sista dagen på praoen, kommer på riktigt att sakna vissa. Tänkte hälsa på på onsdag när vi har övningsdag i Backenkyrkan. Känns ganska sinnes att skolan snart är över för i år. Försökte göra min affisch till bilden men fick såna dödsönskningar att jag lät bli.

Mathilda/Annie och jag spelade "Tjuv och polis".

Är så jävla peppad på Midgård imorgon!! Känner faktiskt redan en flicka som går där, Mimmi heter hon. Hon ska ta hand om mig och visa mig runt. Dryghet åsido, detta blir asbra!

Kommentarer
Postat av: nellie

åååååååååååååååååååååååååååååå ofta du ska va där imorgon när jag ska gölra risk1an hela dan så kommer ej va där har sett fram emot hela veckan att jag kanske skulle se dig en gång när jag körde bil råkade jag itll och med hälsa på en som såg ut som du alltså när jag satt i bilen men de va nog inte de för han ba såg ut som han ej fatta

2010-12-09 @ 23:45:54
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0