Finns det någon religion som inte firar lucia? Ge mig namnet på den snarast. Tack.

Jag har just strukit mitt lucialinne. Det blev...ganska slätt. Jag är inte king of ironing.
Imorgon är det lucia. Det känns både bra och dåligt. Mest jobbigt. Ska aldrig någonsin i hela mitt liv vara med i luciagruppen igen. Eller ens engagera mig i något som någon annan ändå kan fixa. Har försökt lägga in telefonnummer till alla företag vi ska lussa på i mobilen. Jag saknar två ställen. Det löser sig, kom igen!

Jobbade lite idag, Mimmi kom förbi och pluggade/spelade tetris. Börjar bry mig lite för mycket om Schmäck. Jag känner det själv. Det tar död på arbetslusten.

Igår kväll/natt smsade Cis och och utmanade mig i råttan-battle. Jag åkte nattbuss till henne och chillaxade där, mycket trevligt. 
På nattbussen var det förvånansvärt stor andel medelålders människor. Där satt också en ensam man med sin Max-takeawaypåse. Jag tänkte för mig själv att jag nog också kommer bli exakt som han.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jätteviktiga frågor som kräver svar i nytt blogginlägg: vilken dag är julkonserten? vilka tider visas den och när ska man dit?

2010-12-13 @ 20:39:51
Postat av: Elsa

Australienarna vet inte vad Lucia är fast de är kristna...

2010-12-14 @ 03:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0