Första praodagen

Det här har varit förvånansvärt trevligt. Hann ju bli ganska så populär hos kidsen på bara några timmar. Det var gött.
Förutom sinnessjukt hög ljudnivå och ett barn som fick slog i huvudet så hårt att det blev hål i det, gick det bara fint.

Barnen jag hänger med är åtta år gamla. Idag gick en lektion ut på att se vad som händer om man blandar schampo, olja och lim med vatten. Det kan ju alltid vara bra att veta.

Fick också ett smeknamn. Vill numera bli kallad "Stålis". För att jag är så stark. Jag har också lovat att komma ihåg alla tills jag blir 135 år gammal. Älska barn!!

Är så jävla jävla jävla trött. Ska vara på skolan 06:30 imorgon, slutar klockan tre. En helt vanlig 8,5 timmarsdag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi(OBS skriver från min iPad OBS OBS)

fan vad gött!! Superfin utklädnad!

2010-12-06 @ 21:08:10
Postat av: Mimmi(OBS skriver från min iPad OBS OBS)

fan vad gött!! Superfin utklädnad!

2010-12-06 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0