Guds löften äro sanna

Klar med sista julkonserten någonsin. Det gick bra, förutom att alla... -00:or envisades med att svimma. (Känns helt sjukt att säga 00:or.) De gjorde inte så mycket mer än att just svimma.

"Tänk ändå att vi gjort julkonserter tillsammans sex år i rad. Alltså jag älskar min klass. Fy fan vad fina ni är <3<3<3heart."
Skämt åsido, fan vad gött att inte behöva åka runt och lussa eller sjunga julkonsert något mer. Att bara åka dit för att lyssna. Scheeeent!!

Annars har dagen mest bestått av kälkåkning, sinnessjuka samt fotandes 98:or och påhälsande av barn.
Gick upp i orgeln. En upplevelse för livet.

Nu: Sova i en alldeles för hög säng utan kanter @ my fathers place. Frågan är vad som ramlar ned först, min dator, min telefon eller jag själv.

Kommentarer
Postat av: isa

Aa, alla 00-or + jag svimmade.. vilken 00-a jag är!

2010-12-15 @ 23:10:04
URL: http://isamarias.devote.se
Postat av: nellie

hehe 00or haha min lillebror e 01a det låter ju lite bättre i munnen iallafall. va ska du gå på gymnasiet gustav

2010-12-16 @ 17:03:10
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0