Har någon en macbookladdare att ge mig inom....48% av mitt batteri?


Paniken när min laddare först börjar glappa och sen blixtra. Detta var inte bra. Inte bra alls. 44% batteri kvar.

Uppdatering:
Försökte laga det med eltejp.

Det gick bra ändå tills jag provade om den fungerade. Nu har jag lindat typ femton varv eltejp och om jag tar bort det kommer metalltrådarna med största sannolikhet slitas av. ÄLSKA LIVET.

Uppdatering igen:
Mitt liv är fullständigt igen! Trixet var att vrida den och tejpa samtidigt. Ps mamma köp en ny datorladdare innan jag eldar ned huset av misstag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: c

svaaaaaaaaar WIE! :D Jag har typ nästan gråtit för att jag inte får sjunga kör längre, igår hade de luciatåg på minerva utan stämmor och jag och linnea från 9m1 stod och suckade och saknade grubbe... :( Vi hade tänkt åka och titta på erat luciatåg i skolan men vi hade lektion >:(

2010-12-14 @ 10:23:06
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: emmycool

förresten så vill jag ha lösenordet till din "hemliga" blogg.... du måste erkänna att jag lite förtjänar det... ellleeeeeer???????

2010-12-14 @ 22:10:46
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0