I Januari sluta vi leka, och börja hänga

I januari köpte jag min kamera.

Hängde mycket med Cis och Lotta. Det var på den tiden Lotta hade löshår.

Jag hade börjat sälja och köpa mobiler på blocket. Detta kan också ses som mitt livs sämsta affärer.

Gjorde mitt första försök till att ta djupa bilder på dimma.

Fotade min första bild till min nystartade blogg.

Alfred kom hem från Kina.

Vi slogs för första gången på ett tag.

Startade en annan mycket okänd blogg som hette www.geklaut.blogspot.com. Den skulle bestå av bilder på mig och Alfred. Det projektet lades väl mer eller mindre ned.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD vad liten du ser ut, nu ser du ju ut att vara arton eller arton och äldre.

2010-12-19 @ 13:50:59
Postat av: lotta

HAHA mitt löshår. Tillåt mig att skratta lite mer. HAHAHAHAHAHAHAHAH FYFAN SÅ FUL.

2010-12-23 @ 20:30:01
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0