It's the most wonderful time of the year

En julspellista, precis som alla andra. Fast lite bättre. Jag hatar spellistor som är alldels för långa. Det här är en bra längd. Spela dessa låtar på julafton och inget kan gå fel.

Igår var jag på fredagsfika @ centralen. Gjorde en, låt mig få säga ofantligt bra, facerape. Det var kul, måste absolut göras om! Tog bussen hem till Alfred och åt middag, åkte efter det till Haga och hängde lite med Mimmi och Moa. Jag fick mysa med Mimmis iPad. Ska köpa en själv efter jul med största sannolikhet.

Nu ska jag snart åka och jobba! När jag kommer hem ska jag fixa massa bloggrelaterade saker, så att det blir nå gött att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0