"Jag har ätit fransk löksoppa till frukost, lunch och middag."

Jag har på riktigt börjat få dyslexi. Det kanske beror på att jag inte läser böcker. Ska "börja" gå på "lästiden".
Skulle google "Lasse Berghagen naken" (ni vet så där som man gör) och skrev "nacken" istället för naken. Det har hänt en massa negativa grejer som händer med mitt skrivande. Ska skärpa mig nu och börja skriva mer intellekutellt samt intelligent.

Igår kom Nora, Ciz och Alfred hit. Självfallet uppstod en mycket gemytlig stämning när vi alla samlades sådär mitt på helgen. Vi möts ju titt som tätt i vardagen på Grubbeskolan men detta var något alldeles extra. Vi gluttade på "Så mycket bättre", därav det tidigare inlägget om Lars Berghagens... härliga köttflöjt.

Steg upp i ottan, gick ut med min hund och började göra glass. Allt innan morgonmålet! Käkade finfrukost med Alfred, och gjorde klart glassen. Den borde förövrigt vara klar nu. Det blir spännande!
Drog till Taj Mahal och käkade med pappa och Alfred. Pappa sa att jag var dålig som bara fick G på matteprovet. Träffade också hans nya brud. Det var spännande.
Mamma kom in i mitt rum nyss och i princip sparkade mig ur huset nästa helg. Härliga föräldrar jag har!

JUST DET!! Jag har gratis MMS varje advent! Någon som har Halebop som vill mms:a med mig?!

Kommentarer
Postat av: fransk löksoppa<3

när kommer filmen?!

2010-12-05 @ 21:50:59
Postat av: pandasoppa

va är det för sepeföräldrar du har :(( de vill väl väl antar jag.. det brukar va så iaf haha

du är bäst vafan du fick g!!!!! så jävla bra!!! jag vill veta om sussybruden. ska vi skypa snart? med cornet också! hon är ju här i två veckor nu.

puss baby boo

2010-12-06 @ 12:38:31
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0