Kanske för att jag hade glömt vad som poäng med allt det här MVH Annika Norlin

Alltså denna låt. Jag älskar den. Älskar allt med den. Så jävla sinnes!!

Höll ett tal som var för långt
Ingen skratta åt poängen
Kanske för jag hade glömt
Vad poängen är med allt här
Och nu mina damer, herrar
Bruden och brudgummens vals
Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Och jag ska dansa för att hjärtat blöder
Ska dansa för att hjärtat blöder
Om ett år eller två kommer det här va över
Om ett år eller två kommer det här va över
Om ett år eller två kommer det här va över
Om ett år eller två kommer det här va över
Om ett år eller två kommer det här va över
Om ett år eller två är det aldrig över

Kommentarer
Postat av: kajsa

den är typ bäst!

2010-12-01 @ 17:38:15
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0