Kolla ett alldeles för långt inlägg

Idag har varit en spännande dag. Började med att stiga upp klockan fem för att vara på flygplatsen en timme senare. Väl där kom vi fram till att ingen hade noter med sig, inget instrument att ta ton på och ingen luciakrona. Såatteeeee en bra början på dagen. Allt löste sig i alla fall.

Sen började dagens sjukaste. Vi skulle sjunga på blodbussen av någon hippieaktig anledning. Vi sjöng två låtar inne i bussen och sen gick vi ut på apberget och sjöng resten av låtarna. Lite sjukt.

Allt som allt gick det asbra.

Sen åkte jag hem och gjorde klart bildaffischen och NO-helvetet. SO-"provet" imorgon "känns" helt "lugnt".

Jag ska förresten byta till engelska-svenska istället för tyska om jag får VG i bild. Det blir spännande!

Gick till Schmäck och var med på nå personalfika/mingel/pyssel. Det var trevligt förutom att jag kände mig som en minoritetsgrupp, alltså ensam av det manliga könet och den enda under 20 år. Så när mina fina arbetskamrater börjar prata...tjejsaker kände jag mig manad att bege mig vidare mot Sofiehem och födelsedagsfika. Det var mysigt, råkade tappa bort min mössa. Den lär jag aldrig se igen. Fick låna Sven-mössan, som är typ det roligaste jag vet. All cred åt det Sahlénska hemmet!

Nu, sisådär 25 lussebullar och 18 timmar senare har jag ont i magen och är ganska trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:30:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0