Lille vän, du ska inte ha en iPad

Jag vill ha en iPad så jävla mycket. Den billigaste kostar 4700 pix sprillas ny. Det är typ sinnessjukt vad gött det skulle vara! Det finns egentligen ingenting som hindrar mig från att beställa en. Egentligen. Har ju bara självrespekt att förlora.

Idag var för övrigt en sjuk dag innehållandes gråtande NO-lärare och ett matteprov som gick förvånansvärt bra. Tänker inte göra en favorit i repris, som jag gjorde med tyskan, och säga helt självsäkert att jag får MINST VG och sen få IG. Men jag måste få G annars så är det ju riktigt sämpigt för mig!

Nu: Lucköppning @ skype med CRJ

Kommentarer
Postat av: Walter

Köp en iPad 2a när den kommer i maj ist, och köp den från usa för 500$ (ca 3500kr) så sparar du nån tusenlapp iaf..

2010-12-02 @ 19:07:32
URL: http://zlayaa.com
Postat av: cec1

jag känner mig oviktig när du kalla mig CRJ.

2010-12-02 @ 19:08:39
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0