Men klockan är ju bara elva!!

Det här är en rätt kass låt, förutom runt 1:17 - 1:25.

Panikpackar lite till Sthlm, flyger 19:15 imorgon efter att eventuellt ha jobbat lite. Känns sinnessjukt bra, förutom att behöva bo i en liten lägenhet med min mor och far. Blir lite absurdt.

Jag har ingen aning om vad man som vegetarian äter på ett julbord. Soyakorv? Quornbullar? Jävligt exotiskt och så vidare. Idag åt jag dock de godaste julquornen någonsin. Det kanske vore något. Det enda jag saknar i köttväg atm är julskinka. Helvetet vad gott med griskött. Helst ska den vara piskad, plågad och långsamt slaktad. Har hört att den blir som bäst då. Det är därför alla Sveriges grisar blir i princip torterade. Vi lever i en för jäkla härlig värld!

Ps om jag var typ Lennart Holmlund skulle jag göra expriment med min stad.
"Vi tänkte prova något nytt i år, det blir ingen som helst snöskottning what so ever."
Tänk vad mycket pengar som skulle tjänas in, och dessutom får barnen uppleva en riktig gammeldags vinter.

Nu: Ladda ned Twilight. Varför? Vet inte. Kan vara bra att ha. Och för att Cissi sa att jag skulle det. Bara lite drygt 6 dagar kvar! Härliga tider!!

Kommentarer
Postat av: emmycool

om man skulle skita i å skotta skulle jag lätt köpa en hundsläde+hundar... asvärt



alla andra får dock använda snöskor

2010-12-22 @ 15:51:19
URL: http://boombox.devote.se
Postat av: morfar erika

eftersom du är i sthlm är mitt tips att du går till good store och köper julmat, allt veganskt!! de har till exempel nån sorts "juleskinka" och tzay är ju jävulskt gott! själv ska jag också göra rödbetssallad osv osv. veganskt julbord är helt enkelt en hit! good store har öppet extra sent ikväll och ligger vid nytorget. lycka till! store kram!!

2010-12-23 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0