Ni som förstör marken, inte lyssnar tar för mycket

Ännu en dag på Backenskolan, jag har skaffat ett favoritbarn! Ser till att inte favorisera för mycket, men jag uppskattar det lite mer. Bara för att det ser ut lite som Annie. Haha åh jag kommer typ sakna dem.
Tänk att jobba där typ ett år. Inte längre. Ett år skulle vara perfekt. Jag inbillar mig fortfarande att jag hör barnskrik, och det liksom surrar i huvet.

Måste göra bild, SO och NO. Orkar verkligen inte.

Det här var lite kul.

SDReklam2010. Jojo ska börja prenumerera på den kanalen!

Desstom, skär mig fucking långsamt vad bra detta är, älska Plura så jävla mycket.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

då får du skriva om mig med ;P;p;p;p;P;P;p;P

2010-12-08 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0