Och här sitter jag och ba chillar

Idag har jag försökt plugga lite, det gick ganska dåligt. Låter mamma fixa bilden. Istället för att plugga åkte jag och jobbade lite med mysiga kollegor! Ska jobba imorgon också. Tycker att ni borde komma dit. Gör det vetja!

12 dagar innan nyårsafton ska jag börja, dag för dag, ladda upp en månads bilder. Börjar med Januari och fortsätter ändå tills nyårsafton och december. Sen ska jag skaffa en ny blogg. På Blogspot. Måste alltså hitta på ett nytt bloggnamn tills dess. Det blir spännande. Mer om det den 19:onde december!

Nu ska jag sova över hos pappa för att mamma ska hänga med sin 83-årig mördardvärg. It's the killer dwarf from hell!!


Kommentarer
Postat av: cec1

Fast egentligen blir du ju bara stressad när man kommer dit, iaf när jag kommer dit.

2010-12-11 @ 23:19:09
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0