angående dryga personer i min klass

ibland blir jag så trött på vissa personer i min klass så att jag vill slå dom medvetslösa. det gör jag inte. tur det.

idag var jag på klättringen men hade ingen ork alls så jag åkte hem efter typ en timme och ville dö lite. på något konstigt sätt är jag ändå helt slut i armar och mage. det har blivit tradition i mitt liv. att varje dag vara astrött och ha träningsvärk. jag minns den där känslan när man var liten och sjuk, och sov på dagen och sen vaknade och kände sig så där omåttligt pigg. det har inte jag upplevt sen typ fyran. VILL BARA SOVA OCH VARA PIGG

Kommentarer
Postat av: cissi (omväxling)

vill du döda mig? isåfall gör det inte hejeheheheheh

2010-02-23 @ 15:21:13
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0