Död snö

Efter att ha sett en bild på en blodig man med maskingevär på en skoter, bestämde sig jag och alfred att vi skulle se filmen Död snö. Korfattad beskrivning: åtta ungdomar åker upp till Norska fjällen och blir på olika sätt dödade av tyska nazist-zombiesar, det ena sättet mer kreativt än det andra.


Slå upp ordet "underhållning" så finner du denna bild

Under min uppväxt har jag gått miste om väldigt mycket filmhistoria, eftersom jag och mina systrar bara fick se på saltkråkan och dylikt. Nu när jag fått en dator med den fantastiska tjänsten Pirate bay behöver jag tips på bra filmer som alla sett utom jag. Bring it!

Kommentarer
Postat av: Greta heter jag..

jajag vet jag läser långt bak i din blogg, men var bara tvungen att kolla, fin matblogg allafall.... AH men bra film är MARS ATTACKS den är bäst, tim burton som har gjort den om du vet vem det är. fin blogg allafall !

2010-05-12 @ 21:31:51
URL: http://pentagram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0