hej

uppdatering i mitt liv:

jag blev trött på  Umeå, tog bussen till sorsele och var hos farmor hela ikväll med min dator som sällskap, blev hämtad av farbror och åkte till Saxnäs där han bor och jag även har stuga. jag har redan blivit ett med min dator, vet inte vad jag skulle göra utan den.

Imorgon hade jag tänkt vakna, gå ut och gå för det ska vara fint väder annars kommer jag döda något, sen typ hugga ved och kanske köra lite skoter! kommer ÄGA!! shit vad norrländsk jag är. godnatt alla mina läsare - alltså dom som inte existerar.

JUST DET!! sök på spotify efter Hare Krishna med Smaklösa. ASGRYM låt. och torsk-dance och frukostrasta! haha

JUST DET!2 jag kom på ett skämt, vad heter Star Wars tandborstföretag?  Obi Braun Kenobi. det är et skämt under utveckling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0