Finnar, här var det många variga finnar!

Syftar på folket. Och landet. Finnar. Nu är Emmy här igen. Back on track. Är fortfarande på gränsen mellan finland och sverige. Båda länderna slåss för att få ta hand om mig. Sverige segrar. Jag kan inte prata finska. Vore ganska roligt att kunna; KOKOOLLA KARIAMÄÄKKI OPPONEN POHJANA. Typ så kan det låta.

Jag har förlorat min identitet. Jag vet inte riktigt vem jag är och vad jag vill längre. Har tappat bort den bland saunas och fula kläder. Förresten, ni tjejer, åk aldrig till finland. Alla gubbar glor. Vare sig dom är 8 eller 68. Pervon. Åk inte hit. Hej då. Ska överleva tills fredag. Take care!

Kommentarer
Postat av: ellag

ajkg saknar dig gustaf :$$$$$$$$$$$$$$<<<222

2010-07-06 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0