Hälsningar från skäret!!

GURRA IS BACK!!! Jag har en dator med internet!!!!!! Så jävla mycket vardagslyx på det så att det inte finns.
Jag har det asfint, vi har gjort asmånga grejer, typ segla två gånger, hajka (OBS det värsta jag gjort någonsin), paddlat kajak, klättrat, gått höghöjdsbanan, brännboll, capture the flag, sjungit aslama sånger och några asbra sånger, sovit för lite, and so on. Bilder från allt kommer sen. Idag är det besöksdag, därav mitt datorinnehav. Den försvinner snart igen, behövde bara ladda över bilder från kameran! Cis är här och det äger asmycket. Om ni vill se vad jag/vi har för oss kan ni kolla min fejja, den uppdaterar jag titt som tätt. Nu ska jag gå och vara social, det blir mycket av det nu för tiden.

Stort tack till alla som bloggar ibland, fortsätt så.


HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

saknar dig. åh

2010-07-13 @ 21:19:45
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: ellag

VARS FAN ÄR DU GUSTAF??????????

2010-07-14 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0