Hej jag är hemma.

Tillbaka hemma efter en månad på Norrbyskär, typ det bästa jag gjort. Är lite mer kristen nu än vad jag var förut. Så jävla glad över allt, saknar redan alla galet mycket. Asfint avslut på ett asfint läger, grät hela bilresan hem. Jag har 3700 bilder att rensa, resultatet får ni senare. Fick en stålsträngad gitarr också. Sweet som fan, nu ska jag lära mig spela for real.
Förutom att jag är alldeles för förkyld och att jag saknar alla är det bara fint. Schmäck ringde igår och frågade om jag kunde jobba, hoppas på att få jobba lite nu. Kommer somna nu.

Tack till alla er som var med den här månaden, ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Åhh gustaf, saknar dig redan! vi hittar på ngt i veckan? :D bilderna ser jag fram imot!! :D<3<3

2010-07-24 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0