Kolla ett normalt inlägg

Jag känner att jag i princip övergivit min blogg, ska försöka sluta med det. Har rensat klart alla bilder, fick dock 1500 kvar så jag borde ta en till rensning. Kändes hemskt att kolla igenom dom, för jag tror aldrig jag kommer ha det så fint.


Men som sagt, extremt många fler bilder på facebook.

Kommer sakna alla så jävla mycket, och alla citat. Samlar några av mina favoriter.

Vänta ett tag Mormor, alltså fan alltså!!
Like a baos!!
Felicia, ät du godis?
Säg mitt namn. Phhhhhh.
Simma quasi!!

Kan inte komma på något mer, men det har varit så sjukt jävla grymt. Har inte insett hur fett det varit förens typ nu. Åh ni är underbara!!

Kommentarer
Postat av: storasyrran asså agnes

å va fina. gillar tandborstbilden skarpt

2010-07-25 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0