NomNomNomNomNom

Jag tror inte Gustaf gillar mig egentligen.
Hej! Nu är jag här igen med mina printscreenbilder! (Emmy, alltså, för er retards). Säg inte att ni inte gillar det, för jag vet att ni gör det. Goda nyheter, jag överlevde Haparanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu räcker det med utropstecken. Köpt hem rieska, tupla, ruit spalat, pantteri, jenkki och andra freaking asbra grejer med weirdo namn. Om ni undrar vad grejerna är så är grejerna mat. MAT MAT MAT. För det här är väl ändå en matblogg? Idag har jag ätit youghurt och müsli, en halv muffin, en kopp kaffe, en festis cactuslime, hamburgare, grillad kyckling från ica nära i bygdeå. Typ. Nu vet ni, så ni slipper ligga sömnlösa inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0