på samma hemsida finns även pennor med samma funktion, ring om ni är intresserade

GOD EFTERMIDDAG kära vänner.
CeciliaAnnMoore at your service.
Just nu ligger jag i min säng och tänker på diverse saker som tål att tänkas på. Eller inte tål att tänkas på. Jag är nämligen lämnad ensam eftersom mina kära vänner är utspridda på olika (onödiga) ställen i Svea Rike och jag är lämnad här, bland björkar och irriterande föraldrar och en bror som sitter med headset vid x-boxen och vid random tillfällen skriker antingen "AC130!" som är en slags bomb tror jag, inte så insatt, eller "MULTIKILL!!!!!!!!!!".
Barbar.

Jag har tänkt mycket på framtiden idag. När jag blir rysk maffiaboss ska jag ha en lucka i golvet, och ca 3 meter under luckan ska det vara en gigantisk pool, i ett gigantiskt underjordiskt rum. Och så ska jag flyta runt på en luftmadrass och bli matad körsbär och vindruvor och prata i walki-talkie, engelska fast brytande på ryska, givetvis.
Jag ser mycket fram emot detta.

Och nu kände jag att stämningen kräver en bild, så jag kör en favorit i repris, kepsen. Kepsen kan upptäcka trådlöst nätverk, och blinkar då den får signaler från sådant. DEN ACK SÅ TRENDIGA KEPSEN KAN BLI DIN FÖR ENDAST $22!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0