Apropå Pepsi Max

Fan vad gott det skulle vara med Pepsi Max
Kolla där går ju en Pepsi Tax
Jag ska bara kolla min Pepsi Fax
Det skulle allt vara gott med en Pepsi Lax
Var har jag lagt min Pepsi Sax?
Vänta, är det inte Pepsi Dax?
Vad är vintergatan egentligen? Jo men det är ju vår Pepsi Galax
Det där är min Pepsi! Nej, jag gjorde en Pepsi Pax
Har du varit på Madame Tussauds? Nej jag är allergisk mot Pepsi Vax
Kolla glitchet, nej det måste vara ett Pepsi Hax
Jag hade sån tur, riktig Pepsi Flax
Vilket Pepsi AntikliMax!
Hur gör man vetemjöl? Jo det gör man av Pepsi Ax
Jobbigt med alla fåglar som Pepsi Krax...ar
Stans bästa Pepsi Chack.....s

Denna produktion var i samarbete med Alfred Sahlén

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ HAHAHAHAHA DÖR AVGUDAR DIG

2010-06-18 @ 14:39:05
Postat av: Alexander. Erikas då, såklart.

Skitbra! Fan va bra! Skitbra.

2010-08-05 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0