Av jord är du kommen, av jord ska du återbli. Skojja det är bröllop

Ser på bröllopsmiddagen... Daniel Westlings pappas tal var för jäkla bra. Kungens också. Fantastiskt. Efter den här veckan ska jag sluta bry mig om kungafamiljen. Kanske. Eller så trycker jag upp blå-gula tröjor med texten "Royalist - Javisst". Får se, har inte bestämt mig.
Och sen Mark Levengood, man vill bara ta honom i sin famn och mysa. Jävligt rolig. Fast bög. Ajajajaj.
Magdalena Ribbing är bara obehaglig. Slut på konstateranden.


Mer såna här kommentarer. Varför kommenterar ni aldrig? Skärpning. Ge mig bekräftelse va fan!!! Det är det alla som har en blogg är ute efter egentligen. Seså, kommentera mera.

Uppdatering: Helvete vad Daniel är sumpig på engelska. Och onaturligt skratt. Överjävligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0