Guten Tag (kolla en gästbloggare)

Tja, Gustafs läsare!
Med den inledningen fattar ni nog att det inte är ovannämnda som sitter vid tangentbordet idag, no-no, det är moi,lotta!
Eftersom Gurra lever livet bland biblar och annat kristet (höhö..) på norrbyskär så måste ju någon hålla igång här! Jag är för tillfället i Tyskland (därav den språkliga avanceringen i rubriken) och chillar. (på tyska, ofc.)
Bor dock just nu hos några kompisar som har en (förlåt!) fruktansvärt jobbig unge. Jag gömmer mig för henne (för ja, det är ett kvinnligt barn vi talar om) hela tiden. Men hon lyckas alltid hitta mig och jag ba "ehee.. sitter i garderoben för att det är.. kul?" Hon tror mig aldrig, för smart är ungjäkeln tydligen också (jobbig&smart=ingen bra kombi.)

What ever, vi avslutar med en bild på mig och adressen till där jag bloggar på heltid!

ha det bra! // L


.

Kommentarer
Postat av: cecececececececee

vi underbara som blivit titulerade gastbloggare har kanske bor kommentera ocksa, det vill han val ocksa ha gissar jag!



hahahah roligt barn, fin bild

2010-06-29 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0