Guys you were great you were fiiiiine

Efter att ha halvsovit en dryg timme, kanske till och med en och en halv vaknar vi. Jag ser fortfarande ut som jag gjorde i det senaste inlägget. Alfred visar få trötthetstecken.
Obehagliga gubben längst ner weinar och börjar prata om att fota Öre älv, får en fyraminuters utläggning om hur vackert det är med älvar. Jag som bara ville gå på toa mumlar något medhållande. Sen visar det sig att det inte alls var Öre älv utan något annat shit. Han säger att vi är 45 minuter sena, jag kan inte lita på honom. Vi är nu i Långsele, var nu det ligger.
Killen i mellansängen har legat i fosterställning bokstavligen hela natten, undrar om han har psykiska problem eller möjligtvis har en mentalitet som ett foster. Mycket möjligt att han är helt normal också, det får vi aldrig svar på.
Jag frågar Alfred om vilka som egentligen sover i foserställning. Han svarar kort och gott "Foster". Jag håller med, förvånas över min idioti men accepterar läget.
Annars var det väl inte så mycket mer, vi sitter i sittvagn för att inte störa fostret, åkte förbi en älv som mycket väl kunde varit Öre älv. Det var inte så vackert, obehagliga gubben bygger upp för stora förhoppningar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert

2010-06-24 @ 00:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0